28 nov 2013

Nova col·lecció!!!!

Per fi l'he acabada! pensava que no arribava mai.... tinc un problema molt gran amb les col·leccions, i és que mai se com acabar-les, vull dir que faria i faria i faria ....

Per crear les peçes segueixo utitlizant papers estampats d'scrap, són la meva perdició, i les peçes de fusta també ho són. M'agrada molt el resultat i espero que a vosaltres també, m'ha costat molt enllestir-la!

Demà penjaré el cataleg sencer aquí al blog, però us deixo unes fotos de les peces que més m'agraden.









Com moltes sabeu les meves últimes col·leccions no son tancades, us presento una serie de peçes amb uns estampats de temporada, però aquests es poden canviar per altres que us agradin més. Així que ja ho sabeu, animeu-vos a fer-me propostes.

Bon divendres!!!


2 comentarios:

  1. La trobo súper bonica!! El primer collaret és el que més m'agrada.
    I moltes gràcies per les felicitacions, això de ser mami és genial!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Neus! quina ilu que t'agradin, moltes gràcies! I tant que és genial, disfruta cada moment!

      Eliminar