8 jul 2013

Saylluiiiis !

Quan vaig decidir fer una entrada dedicada a Saylluiiis, pensava que ho tindria més fàcil..... creia que seria senzill triar les 3 ó 4 fotos que més m'agradessin, però quan he aprofundit en la seva web.... carai m'he quedat al·lucinada.

Saylluiiis són dos amics que, a través de la seva web, comparteixen amb el món la seva passió per el viatge i la fotografia.

Aquestes fotos, sota el meu punt de vista, traspassen a l'altra banda, les trobo brutals. Potser per qui sap fer fotos ho trobarà normal, però jo que no tinc gràcia ni per fotografiar un gerro amb flors, les trobo increibles, amb molt de gust i originals.... amb ànima.

Us en deixo unes quantes, però us recomano de debó que hi feu una visita.... us aviso que passareu una bona estona.

Una abraçada i bon dilluns!









1 comentario:

  1. ostres...que xules!! he estat en algún dels lloc que mostre les fotografies i em transporta de nou a aquests llocs! genials!

    ResponderEliminar