13 may 2012

Coses de bebes

Ultimament m'he obsesionat amb la costura i no puc parar de fer cosetes de bebe. Aquestes són per uns amics que l'esperen com jo la setmana vinent, i serà una nena. A veure si demà us penjo el que he estat fent per l'Adrià.

Porta xumets amb bosseta ( mega topos)


Pitets (mega topos)

 Manteta polar gris (bolet i papallona)


Porta xumets i bosseta (1000 ratlles)

 Pitets amb bosseta (1000 ratlles)


Bosses de regal



Espero que us agradi!!! i si teniu algun compromís o regal per fer d'aquest tipus ja ho sabeu, contacteu amb mi i en parlem, estampats, mides, etc.

Una abraçada i bon diumenge!


8 comentarios:

  1. La manteta és una monada! Ma germana també espera una nena i no puc parar de fer-li costes.
    Que vagi molt i molt be!
    Petons

    ResponderEliminar
  2. Gràcies!! si si és un vici!!! i ja ens ensenyaras el que li has fet!!

    ResponderEliminar
  3. Quina monada, Vero. A mi també m'agrada la manta.
    Petó

    ResponderEliminar
  4. A mi m'encanten les bosses de regal!!!

    ResponderEliminar
  5. M'agrada tot!! Sobretot lo dels mega topos, les bosses són molt originals.
    T'he trobat avui i m'ha encantat el teu blog, m'hi quedo.
    Fins la pròxima.

    ResponderEliminar
  6. Gràcies pels comentaris i perdoneu no haver respos abans. El passat dissabte va arribar l'Adrià sense avisar i no he pogut mirar coses del blog fins ara. Vaig a fer un repàs! Anna, encantada de coneixe't!!

    una abraçada,
    Vero

    ResponderEliminar
  7. Ohhh moltes felicitats!!! Que bé! Millor sense avisar que una espera molt llarga! (M'agrada molt el nom!)

    Molt xulo tot el que has cosit, i sí, cosir és un vici!
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  8. Que moco tot!!! sobretot m'encanten els dels mega-topos! :)
    I les bosses de regal personalitzades super maques
    fins aviat!

    ResponderEliminar