15 ene 2012

Redescobrint el punt

Hola! aquest hivern he redescobert la passió pel punt que havia tingut fa temps i he disfrutat moltíssim!!

Ara no puc parar, i aquest dissabte vaig fer un ruta de botigues de llana per xafardejar i buscar una llana que m'agradés per fer-me un coll i estar ben calenteta el que queda d'hivern. Vaig descobrir aquesta ruta a través d'un article d'aquesta web http://www.craftandthecity.com/, alla feien un reportatge molt xulo de les millors botigues de llana de Barcelona, em va encantar i el dissabte em vaig decidir a fer-hi una visita!! Us passo les que vaig poder veure, us les recomano!!! Les fotos les he agafat del mateix reportatge de Craft and the City i d'alguns altres blocs i webs.

La primera va ser Llanàrium (http://www.llanarium.com/), la van obrir recentment i és una preciositat, molt vistosa, amb unes llanes molt maques i amb espai per fer trobades i tallers, la seva propietaria és un encant!! També tenen una selecció de tel·les molt xules.


Després vaig anar a "All you knit is love", tot un descobriment, molt autèntica! també fan tallers i tenen també un gran surtit, entre d'altres em van fer molta gràcia els kits que tenen per filar!!


La següent visita va ser mà a mà ( http://maamabcn.blogspot.com/), no tenen llana en si per fer punt, però si moltes coses fetes de ganxet, amirgurumi, punt, etc. És una botiga preciosa, amb molt d'encant, al costat de l'Esglesia del Mar, tenen llibres xulissims de tot tipus de "hand made" (pintar sobre tela, punt, manualitats, etc), tenen també una selecció de roba infantil molt original i joguines, i de petits objectes plens d'encant fets a mà, així com accessoris fets per artistes artesans, com Idniama, Petit Pot, Broches sin reproches, i un llarg etc de professionals als que admiro.


I per últim, vam arribar a El Calaxi, quina passada... Aquí tenen kits monissimis per fer amigurumi, però també una selecció de roba i complements molt xula de joves dissenyadors. La botiga està decorada amb un bon gust extraordinari, i també fan tallers de ganxet, amigurumi i punt en general. Jo em vaig quedar un collaret fet per , la noia de la botiga, i aquest és el seu blog, http://pensaenamigurumi.blogspot.com/ 

Ale doncs, espero que us hagi agradat, i us animo que aneu a veure aquestes botiguetes tant maques que he descobert gràcies al reportatge de Craft and the City, creat per dues noies, la Laura de Ohmypug y la Deborah de Dumbo, i que junt amb Nadia de Sietedelonce, han creat El Club, un espai on es reuneixen les amants del hand made per aprendre tècniques noves, fan tallers i cursos super xulos, mireu-vos-ho, us hi enganxareu!

Quan hagi acabat el coll de llana us el penjo (si no m'ha quedat mol horrorós!!).
Una abraçada i feliç diumenge.

3 comentarios:

  1. Unes tendes molt maques.
    Espero veure aviat el coll que estas fent.

    Petons

    ResponderEliminar
  2. Molt xulo el reportatge, gràcies :)
    Jo també tinc ganes de veure el coll, segur que te queda molt bé!

    ResponderEliminar
  3. Moltes gràcies per incloure la botiga en aquest reportatge tan maco.
    Petons

    ResponderEliminar